Hayabusa 300 bhp - 346.8 km/h !!!! - Δημήτρη Ευχαριστούμε !!!!!!

Hayabusa Video

Μερικές εκδρομές μας.

Ενημέρωση για Εγγραφές.

Σας Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για την επίσκεψή σας στη σελίδα μας και την επιθυμία σας να εγγραφείτε, ώστε να συμμετάσχετε σε ότι κάνουμε.
Η σελίδα στην οποία συμπληρώσατε την Αίτηση Ηλεκτρονικής Εγγραφής είναι κλειστή σε μοτοσυκλετιστές που δεν μας γνωρίζουν και δεν γνωρίζουμε. Εξηγούμε, δε, ξεκάθαρα τους λόγους που μας έκαναν να ακολουθήσουμε αυτή την οδό, παρακάτω.
Πέραν αυτών, όμως, δεν θα μπορούσαμε για κανέναν λόγο να αποκλείσουμε ανθρώπους που θέλουν να μας συναντήσουν, να μας ακολουθήσουν και να συμμετάσχουν σε διάφορες εκδηλώσεις/ταξίδια μας. Έτσι λοιπόν ο κάθε ενδιαφερόμενος (κάτοχος Hayabusa) μπορεί ελεύθερα να διαβάζει τόσο το 80% περίπου των θεμάτων του φόρουμ, όσο και να βλέπει τις συναντήσεις μας κάθε Παρασκευή, ώστε να προσέρχεται, να μας γνωρίζει και να συζητάμε από κοντά τα όποια θέματα μας απασχολούν. Συγκεκριμένα οι συναντήσεις μας αναγράφονται στον παρακάτω σύνδεσμο (πατήστε πάνω του):
http://www.hayabusa.gr/hayabusa/index.php?board=119.0
Εμείς σας περιμένουμε.
______________________________________________________________
Οι εγγραφές απ ενεργοποιήθηκαν, δυστυχώς ή ευτυχώς, διότι η σελίδα είχε γεμίσει από αδρανή/απρόσωπα nicknames και με μέλη που δεν έχουμε δει ούτε μια φορά. Εφόσον λοιπόν, εκ των πραγμάτων (το παρατηρούμε από το 2008) συμμετέχουν/ενδιαφέρονται ελάχιστοι και ο κάθε επισκέπτης μπορεί ελεύθερα να διαβάζει/ενημερώνεται για το 80%, περίπου, των θεμάτων που υπάρχουν στο www.hayabusa.gr, δεν υφίσταται λόγος εγγραφής κάποιου. Μια απρόσωπη εγγραφή είναι το τελευταίο που θα πρέπει να ενδιαφέρει αλλήλους. Ποια η ουσία των 2857 εγγεγραμμένων μελών όταν σε κάθε τι που διοργανώνουμε συμμετέχουν 40 ή 50;;;;!!!! Δεν υπάρχει ουσία, καμία. Αυτοί ήσαν οι λόγοι για τους οποίους οι εγγραφές ενεργοποιούνται μόνο όταν προσέλθετε σε κάποια συνάντησή μας. Θα πρέπει, επίσης, να γνωρίζετε ότι δεν υφίσταται καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση εγγραφής ή ανανέωσης ή κάτι άλλο. Όλα λειτουργούν βάση εθελοντισμού και οργάνωσης. Η επικοινωνία μη μέλους με εμάς είναι ελεύθερη συμπληρώνοντας μόνο το email σας.
Ανενεργά προφίλ πολλών μηνών συνεχίζουν να διαγράφονται.
Οι admin's ή Moderators άλλων διαδικτυακών σελίδων, φόρουμ, club's, λεσχών, συλλόγων κτλ, που επιθυμούν την από κοινού συνεργασία σε οτιδήποτε έχει στόχο το καλό των Μοτοσυκλετών, μπορούν με ένα μήνυμα στο admin@hayabusa.gr να επικοινωνήσουν για να συνεννοηθούμε. Ελπίζουμε να τα πούμε από κοντά.
Αν επιθυμείτε την εμφάνιση Banner στην Αρχική μας σελίδα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας εδώ: admin@hayabusa.gr. Αν επιθυμείτε  να τοποθετήσετε κάποιο σχετική με το θέμα της ιστοσελίδας προσφορά, τότε μπορείτε να το κάνετε εσείς οι ίδιοι μόνοι σας και το σύστημα θα μας ενημερώσει.
Σας Ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας.

Ιστορία της Hayabusa

Δεν ξέρουμε τι ακριβώς ξέρετε γύρω από τις επιδόσεις των λεγόμενων super sport μοτοσυκλετών, αλλά πώς θα σας φαινόταν μια δίτροχη κατασκευή που επιταχύνει 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και που το ταχύμετρο της φλερτάρει συχνά με ενδείξεις λίγο πάνω από τα 300 χλμ/ώρα; Πολλοί λένε ότι κάτι γρήγορο είναι επικίνδυνο, άλλοι ότι κάτι επικίνδυνο είναι και ηδονικό, στο τέλος όμως της μέρας όλοι θα συμφωνήσουν ότι η ταχύτητα είναι ένας παράγοντας αναζωογόνησης. Το ιαπωνικό γεράκι είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε το 1999 με έναν και μόνο στόχο: να γίνει ο κυρίαρχος των επιδόσεων. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 1.300 κ.εκ. παρήγαγε 175 ίππους ικανούς να εκτοξεύσουν αναβάτη και συνεπιβάτη στη νιρβάνα των αισθήσεων. Οι επιδόσεις της Hayabusa έγιναν σημείο αναφοράς στον κόσμο των υπερμοτοσυκλετών της κατηγορίας Hypersport, καθιστώντας την πραγματικό αρπακτικό, έτοιμο να κατακρεουργήσει οτιδήποτε αντίπαλο στοιχείο σε δύο ή και τέσσερις τροχούς τολμούσε να την αμφισβητήσει. Ίσως εκεί να οφείλεται και η προερχόμενη από ταινία του Σταρ Τρεκ σχεδίαση. Ίσως όμως να οφείλεται και στον χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής που απαιτείται σε μια μοτοσυκλέτα που κινείται σε παρόμοιες ταχύτητες. Όπως και να είναι, το δέος είναι δεδομένο. Είτε την έβλεπες σε φωτογραφίες είτε ζωντανή, το ρίγος θα έκανε τη διαπεραστική του εμφάνιση στην πλάτη σου. Εκεί θα άρχιζες και να αναρωτιέσαι για λεπτομέρειες του τύπου «τι ρούχα να φορέσω πάνω στο τέρας» ή «να πεταχτώ για τσιγάρα μέχρι τη Σόφια;». Το πανηγύρι είχε αρχίσει πριν γυρίσεις το κλειδί στη μίζα. Κι όταν το έκανες, ο χορός των αλόγων ξεκινούσε να σπέρνει τις πρώτες ρυθμικές δονήσεις. Που όσο άνοιγες το γκάζι μετατρέπονταν σε καλπασμό ελεφάντων. Για να καταλήξουν σε σεισμό 11 Ρίχτερ όταν το στροφόμετρο πλησίαζε την κόκκινη περιοχή. Η δαιμονισμένη επιτάχυνση δεν τελείωνε ποτέ μέχρι τα 240, γινόταν καταιγιστική μέχρι τα 280, για να αρχίσει να δείχνει σημάδια κόπωσης μετά τα 300! Φόβος και τρόμος στη σκέψη, συναίσθημα ανείπωτο στην πράξη... 2008, ο τρόμος συνεχίζεται Το γεράκι επιστρέφει.
Οχι κυριολεκτικά αγνώριστο, αλλά εφοδιασμένο με όλα τα απαραίτητα καλούδια για να βγει νικητής στον πόλεμο των υπερηχητικών hypersport με τις νέες μεγάλες αντίπαλους Kawasaki ZZR 1400 και BMW K 1200S. Αυτή τη φορά είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίσει, μέσω επέμβασης στην ECU, τη λειτουργία του κινητήρα σε τρία διαφορετικά στάδια, ακριβώς όπως γίνεται και στην απόλυτη Supersport GSX-R 1000! Ξεκινώντας από τον κινητήρα, νέο μπλοκ κυλίνδρων και αύξηση της διαδρομής των εμβόλων απέφεραν 42 παραπάνω κυβικά εκατοστά (1.340 από 1.298), επιφέροντας αξιοσήμαντη αύξηση σε ιπποδύναμη (που εκτιμάται στους 190 ονομαστικούς ίππους) και ?πολύ περισσότερο- σε ροπή. Η συγκεκριμένη επιλογή δεν είναι η οικονομικότερη για το εργοστάσιο, καθόσον επιβάλλει ριζικές και δαπανηρές επεμβάσεις σε όλον τον κινητήρα, αλλά μαρτυρεί την προσπάθεια των μηχανικών να πετύχουν τον στόχο τους και να αυξήσουν δραματικά την τιμή της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών. Αν ήθελαν απλά να προσθέσουν κάποια περισσότερα άλογα στις υψηλές στροφές και να μη βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, θα αρκούσε να μεγαλώσουν τη διάμετρο των εμβόλων και θα το πετύχαιναν. Τα νέα σφυρήλατα πιστόνια έχουν πλέον τρία ελατήρια, είναι πιο σκληρά, ελαφρύτερα και με πίρους μικρότερης διαμέτρου. Έχουν δεχθεί επεξεργασία χρωμιονιτριδίων για να χαμηλώσουν το συντελεστή τριβής και να αυξήσουν την αντοχή τους, ενώ οι κύλινδροι διαθέτουν «κόψιμο» σε σχήμα U στο σημείο επαφής με τα κάρτερ, κάτι που είναι υπεύθυνο για τη μειωμένη επιφάνεια τριβής και των σχετικών απωλειών με τα έμβολα. Και λιγότερες απώλειες και εξοικονόμηση βάρους λοιπόν! Οι μπιέλες διαθέτουν μεγαλύτερο μήκος και είναι κατασκευασμένες από κράμα χρωμιομολυβδαίνιου, αυξάνοντας τη συμπίεση από 11,5 σε 12,5 : 1. Οι δύο εκκεντροφόροι είναι νέοι, με μεγαλύτερη «διάρκεια» στη λειτουργία τους, οι βαλβίδες είναι από κράμα τιτανίου και αρκετά ελαφρύτερες, με διαφοροποιήσεις τόσο στην περιεχόμενη γωνία όσο και στο μέγεθός τους. Τα μπουζί έχουν αντικατασταθεί από αντίστοιχα ιριδίου, η θερμοαπαγωγική ικανότητα του ψυγείου έχει μεγαλώσει, με δύο ηλεκτρικά βεντιλατέρ να φροντίζουν για την καλύτερη ψύξη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Το κιβώτιο ταχυτήτων, τέλος, έχει ενισχυθεί, ενώ διαφορές στις σχέσεις θα εντοπίσουμε στην 1η και 2η (που κόντυναν) και στην 5η και 6η (που μάκρυναν). Το νέο ανάποδο πιρούνι της Kayaba έχει δεχθεί αντιτριβική επικάλυψη, οι δαγκάνες της Tokico παρέμειναν ακτινικές μπροστά, ενώ την πίσω θα τη δούμε τοποθετημένη στην πάνω πλευρά του νέου ψαλιδιού με την ενισχυτική γέφυρα. Τώρα αν ρωτήσετε και εσείς γιατί οι εξαπίστονες του προηγούμενου μοντέλου έγιναν τετραπίστονες στο νέο, μάλλον θα πάρετε την κλασική απάντηση των Ιαπώνων όταν τους υποβάλεις παρόμοια ερωτήματα: «Because it’s better»! Στον καίριο τομέα της εμφάνισης, «παλιά» και νέα Hayabusa διαθέτουν το ίδιο αεροδυναμικό σχήμα που τους επιτρέπει να ξεπερνούν τα 300 πραγματικά χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν γίνει επεμβάσεις και βελτιώσεις σε πολλά επιφανειακά και μη σημεία. Η «μούρη» και το σχήμα του προβολέα έχουν πολλά κοινά με τη σειρά GSX-R, η μάσκα έχει μεγαλώσει σε πλάτος, η ζελατίνα του φέρινγκ έχει ψηλώσει, η επιφάνεια των πλαϊνών πλαστικών έχει μειωθεί (άρα κεφάλι και πόδια αναβάτη καλύπτονται ακόμα περισσότερο), ενώ το ρεζερβουάρ είναι νέο, με μειωμένη κατά ένα λίτρο χωρητικότητα και με πλατύτερη την πάνω επιφάνεια, προκειμένου να μπορεί να το «αγκαλιάζει» ο οδηγός με μεγαλύτερη ευκολία. Η ουρά εκτός από τελείως νέα είναι και πολύ εντυπωσιακή, φροντίζοντας να δίνει μια όμορφη εικόνα σε όσους επιχειρήσουν να ανταγωνιστούν τη Hayabusa.
Οκτώβριος 2014
ΔεΤρΤεΠέΠαΣάΚυ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Προσεχείς Εκδηλώσεις
***ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ***
Εφημερίες Νοσοκομείων
________________
***ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ***
Εφημερίες Φαρμακείων
________________
***ΠΛΟΗΓΟΣ***
Χάρτες/Διαδρομές
________________
***ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ***
Χιλιομετρικές Αποστάσεις
________________
***ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ***
Πού θα φάμε;;